15 Aralık 2012 Cumartesi

yaşanlardan dinleyin - 3 - Seyda

Bu yazıda Seyda Arkadaşımız Başından geçenleri tek tek anlatmış. Diğer bu hastalığı geçiren arkdaşlara bilgi olması açısından paylaşıyoruz. Seyda Arkadaşımıza Yazılarından dolayı Teşekkürler

Ben de ard arda 3 kez pnömotoraks geçirdim.ilk seferinde 8 aylık hamileydim hayatımda hiç sigara içmedim ama benimde başıma geldi .İlk tüp takılmasından 4 gün sonra 2. yi geçirdim ve bebeğimi erken almak zorunda kaldılar doğumun 3. günü 3. yü geçirdim ve kızımdan ayrı 4 gün geçirdikten sonra hst.den çıktım.2 yıldır sürekli takip altındayım 1 kez daha olursa hemen tüp takılıp aml. yapılacak.Ben bundan korkuyorum yeni bi tüp takılmasına ya da aml.ta dayanacak gücüm yok.Bu 2 yıllık süre içinde annemi kaybettim .Rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.Hepinize iyi günler….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder