17 Aralık 2012 Pazartesi

Yaşanlardan Dinleyin - 8 - Özkan

arkadaşlar herkese geçmiş olsun dileklerimle başlamak istiyorum,
Ben ilk pnömotoraksımı 11.03.2005 yılında geçirdim ve su altı drenaj tüpü takıldı, 2.sini 8 ay sonra 11.11.2005 yılında geçirdim ve aynı uygulama tekrar yapıldı ve iyleştim, 3.sü de 3 ay sonra 18.03.2006 yılında takıldı ve hastanede yattım ve taburcu olduğumdan 3.günü olan 11.04.2006 yılında patladı ve hastaneye tekrar yattım ve ameliyat günüm olan 17.04.2007 yılında açık ameliyat oldum ve bizim için zor olan bu olaylardan tamamıyla kurtuldum inşallah. Çok sıkıntılar çektim her tarafım delik deşik oldu vücudumun sağ tarafında 6 tüp deliği oldu ve hilal biçiminde 30cm.lik dikiş izi, ama şimdi iyi oldum geçen 1 sene bana bunu az da olsa unutturdu ve şimdi rahatım. Ama bu pnömotoraks sitesini internette baktıkça, tekrar etmede olabilir yada sağ tarafta olması yüzde 2,5 olabilirmiş moralim bozuldu, herşey Allahtan sakın gücünüzü ve inancınızı kaybetmeyin ve en önemlisi moralinizi kaybetmeyin. Moralinizi yüksek tutmakla bu hastalığın üstesinden gelebiliriz ve geldim, herkese geçmiş olsun dileklerimi sunar, Yüce Allah’tan aynı olayları yaşatmaması için cümle arkadaşlarıma duacıyım.
Herkese geçmiş olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder