17 Aralık 2012 Pazartesi

Yaşanlardan Dinleyin - 7 - Onur

merhaba arkadaslar, adım Onur hepinize geçmiş olsun. Hastaneden çıkalı 2 hafta oldu. İlk tüp takıldığında hava kabarcığı kalmayana kadar balon şişirdim, ufleyerek topları havaya kaldıran oyuncak ile oynadım ve bol bol öksürerek akciğer dışında kalan havayı attım. Hava kabarcığı kalmayınca tüpü benden çıkartılar. Ve diyorum ki keşke çıkartmasalardı. Ertesi gun tekrar aynı şey başıma geldi ve 2. kez tüpü taktılar. Bir kaç gün sonra da ameliyat oldum. Uyandığımda o lanet tüplerden 2 tane vardı. Bir gun sonra birini sonuncusunu da 3 gun sonra çıkartılar. Şimdi iyiyim. Bu ameliyat ilk önce ağızdan yapılıyormuş. Drenlerden bahsetmiyorum o ilk aşaması. Ağız yoluyla akciğerlere ulaşıyorlar yani kapalı ameliyat eğer bu işi bu yolla yapamazlarsa 15 cm lik kesik ile vucudun yan tarafından operasyon yapıyorlar. Kapalı ameliyat yoluyla yani agız yoluyla akciğerde bulunan kacağı kapattıklarını bir kaç hasta da gördüm. Benim akciğerde yaygın bir şekilde bül (patlamaya hazır hava kabarcığı)bulunduğundan dolayı bu yolla benim ameliyatı denediler ama yapamadılar. Birde doktorumun bahsettiğine göre akciğeri göğüs kafesine dikmişler bir dahakine sönüp tehlike yaratmasın diye. Bu hastalık yüzünden çok acı cektim ama güzel tarafları da oldu benim için. Birincisi hep ayrılmak isteyip bir türlü bırakma cesaretini bulamadığım işimi bırakmak zorunda kaldım ve ikinci en güzeli sigarayı bıraktım. Hepinizi anlıyorum ve hepinize geçmiş olsun arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder