16 Aralık 2012 Pazar

yaşanlardan dinleyin - 4 - Vanessa

Bu yazıda Vanessa Arkadaşımız Başından geçenleri tek tek anlatmış. Diğer bu hastalığı geçiren arkdaşlara bilgi olması açısından paylaşıyoruz. vanessa Arkdaşımıza Yazılarından dolayı Teşekkürler

Gecen sali nefes almamda sorun oldugu icin hemen acile gittim ve direk rontgene aldilar beni. ilk basta hicbir sey cikmadi. daha sinra tomografiye aldilar ve akcigerimde cok kucukte olsa hava boslugunu gorduler. Tup takmaya gerek duymadilar ama oksijen ve buhar tedavisiyle gecirmeyi basardilar. iki gun hastanede yattim ve agrisiz bi sekilde ciktim hastaneden… ama cikmadan once doktor kesinlikle sigaraya son vermem gerektigini ve sigarali ortamda kesinlikle bulunmamam gerektigini soledi. tamam sigarayi birakirim ama sigarasiz bi ortam yok. gece disari cikiyorum zaten her yer duman alti. butun arkadaslarim sigara iciyor. hatta icmeyen yok sanirim. bu hastaligim bir daha tekrarlayacak diye cok endiseleniyorum cunku hakkaten nefes alirken boyle bi aciyi cekmek cok kotu… ama yani sigarali ortamda bulunmamakta imkansiz sonuc olarak daha 20 yasindayim ve geziyorum… ya birsey olursa diye hep tetikteyim ama nereye kadar. dumanli bir ortamda bulunursam direk akcigerime birseyler oluyormus gibi hissediyorum ama aslinda olmuyor.. bir paranoyakliktir gidiyor…

4 yorum: